معرفی ایران سرور
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

با معرفی یکی از سرویس دهنده ها ی هاستینگ در ایران در خدمت شما هستیم ، شرکت ایران سرور که دفتر مرکزی آن در مشهد واقع شده است یکی از سرویس دهنده های برتر فضای وب در ایران است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم ، در نظر داشته باشید هدف اینترنت چک تنها معرفی شرکت ها و سرویس دهنده های مختلف است و قصد تبلیغ برای این شرکت ها را ندارد.

در وبسایت رسمی شرکت ایران سرور آمده است که از سال ۱۳۸۱ این شرکت سرویس دهی خود را در زمینه میزبانی وب (هاستینگ) آغاز کرده است و در مدتی کوتاه توانسته به یکی از گزینه های محبوب در میزبانی وب ایران تبدیل شود. به گفته شرکت ایران سرور این شرکت تاکنون در حوزه تجارت الکترونیک بیش از ۷۰۰۰۰ مشتری را سرویس دهی می کند.

دلایل انتخاب ایران سرور به عنوان سرویس دهنده

در بخش چرایی استفاده از ایران سرور به عنوان سرویس دهنده فضای وب آورده شده که این شرکت از سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از ۳ شرکت برتر سرویس دهنده وب در ایران انتخاب شده است و دلایل زیر را برای انتخاب سرویس از این سرویس دهنده آورده اند:

  • پشتیبانی سطح بالا بر روی تمامی خدمات
  • ارائه سرویس های متنوع و مورد نیاز
  • پارتنر رسمی دیتاسنتر و رجیسترار های معتبر
  • هزینه های بسیار مناسب
  • بهره گیری از متخصصین خبره هاستینگ
  • بروز بودن خدمات و سرویس ها

صحبت های مدیرعامل ایران سرور در مورد این سرویس دهنده

در ادامه صحبت های مدیرعامل ایران سرور را که در سایت ایشان ثبت شده عینا برای شما آورده ایم

ایران سرور

به یاری ایزد منان، شرکت ایران سرور در راستای ماموریت و چشم انداز خود با تکیه بر دانش متخصصین بومی، سرلوحه تفکر و تعهد خود را مشتری محوری قرار داده است تا با رشد و اعتلای دانش و تجربه بیش از دو دهه فعالیت و با ایجاد محیطی شفاف و مشارکت‌پذیر در درون سازمان در راستای رضایت مشتریان و توسعه بازارهای ملی گام بردارد.

ما در ایران سرور صداقت و سلامت سازمانی را سرلوحه‌ی فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار داده‌ایم تا از پشتیبانی قابل اعتماد و همگامی مطمئن برای مشتریان که ارزشمند‌ترین دستاورد‌های ماست، محافظت کرده و گسترش دهیم.

ما در ایران سرور مشتریان را تنها نمی‌گذاریم و از ابتدا تا سرانجام و حتی پس از به نتیجه رسیدن هر پروژه، قدم به قدم در کنارشان خواهیم بود.

ما تلاش کرده‌ایم در تمام بخش‌های ایران سرور، از فروش تا پشتیبانی فنی، امنیت و زیرساخت با شنیدن صدای مشتری و پیگیری درخواست مشتریان تا حصول رضایت کامل، مشتری را قطب نمای حرکت خود قرار دهیم.

طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه محور و تهاجمی باعث گردید در مدت زمان اندک، مسیر‌های طولانی را پشت سر گذاشته و با تفویض اختیار و طراحی چارت سازمانی افقی و تمرکز بر تصمیم‌گیری‌های غیرمتمرکز، سازمانی چابک را بنا کنیم تا با سرعت و شتاب روز افزون قرن بیست و یکم، هم‌راستا حرکت نماید.

ما با فراهم سازی بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و مدیریت بومی دانش توانسته ایم‌ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات میزبانی داده تکنولوژی محور و دانش بنیان شناخته شده و به عنوان یکی از رهبران این بازار بزرگ در عرصه رقابت حضور یابیم.

رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده خواهد بود چرا که پیشرفت در کنار یکدیگر، هم افزایی و خلق ارزش بیشتری را برای همه‌ ذینفعان خواهد داشت.

ما خانه‌ی امن رویاهای ‌آنلاین شما را خواهیم ساخت.

https://internetchk.com/iran-server/





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: